Een rustpauze ingelast - Reisverslag uit Mount Robson, Canada van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Een rustpauze ingelast - Reisverslag uit Mount Robson, Canada van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Een rustpauze ingelast

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

04 Juni 2014 | Canada, Mount Robson

Lieve allemaal,
Volgens het kaartje zitten we nog steeds in Mount Robson, maar we zitten in Clearwater, een plaatsje zo klein dat het op de kaart niet te vinden is. We hebben er voor gekozen om vandaag een rustdag in te lassen en hebben echt niet veel gedaan. Er is hier een wasserette waar de meeste machines "out of order" zijn, gelukkig deed 1 het nog wel. Ik ging er dus heen met al het wasgoed, het kostte 2 dollar, en voor 1,50 kreeg je afgemeten in een plastic zakje waspoeder. Toen ik het er in wilde gooien kwam degene die me het waspoeder had verkocht naar me toe, een man uit Mongolie en zei dat het waarschijnlijk niet genoeg was, maar z'n baas had in het kantoor camera's hangen maar hier gaf hij me een flinke schep waspoeder erbij. Het zou ongeveer een half uur duren. Ik ging terug, de machine stond nog flink te centrifugeren, en toen hij klaar was deed ik hem open. Daar lag mijn was, nog doornat en met een kop van schuim boven het deksel uit hihi. Ik de "mongool" er weer bij geroepen, hij z'n baas gebeld en die heeft mijn was opnieuw gedraaid zonder wasmiddel. De baas is een Koreaan en allebei liepen ze hun benen uit hun gat voor mij. Later voor 2 dollar in de droger en we zijn weer compleet schoon! Gisteravond laat naar bed om even te skypen met Pa en Ma, het was bij hun 07.30 en dat ging prima. Vanochtend geskyped met allebei de Roy's, we zijn weer helemaal bij. Vanmiddag hebben we een stukje gewandeld om het meer, daarna hier aan de rand van het meer op het strand gezeten, zowaar in bikini. Vanmorgen nog even regen, later heerlijk. We waren daarna zo afgebluft dat we een siësta genomen hebben. Zo meteen gaan we met de vakantie-joker-competitie verder waarbij ik jammerlijk achter sta maar wat ik zeker nog hoop in te lopen. Morgen gaan we richting Whistler maar dat zal voor 1 dag te ver zijn. Tot zo ver deze laatste update en tot snel,
de uiterst relaxte Bakkertjes

  • 04 Juni 2014 - 13:09

    Theo :

    Een beetje rustig aandoen heb je af en toe ook nodig maar je je kunt je toch wel met andere dingen bezig houden.De foto,s hebben nog maar eens bekeken en dat was natuurlijk de moeite waard.wij wensen jullie verder nog veel plezier genieten vooral maar blijf de voorzichtigheid in acht nemen. De hartelijke groeten tot slot van Pa en Ma.

  • 06 Juni 2014 - 11:42

    De Bakkertjes Uit Rijswijk:

    Hey BIC,

    Goed dat jullie pauzes inlassen als je daar behoefte aan hebt. Alles mag en niets moet! Ik wist niet dat schommelen pa ook zo goed afging. Wat een overweldigend natuurschoon in het ongerepte Canada.

    Jammer dat bij het skypen het geluid niet goed meekwam, want wij konden jullie heel goed verstaan en ook zien. Maar het was al leuk om elkaar even te horen en een rondleiding door "het Bakbeest" te krijgen.

    Ik ga door naar het volgende bericht, tot zo!

    dBuR

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Mount Robson

Hanneke

De Bakkertjes gaan toeren door Canada, voor het eerst met een camper, weer een nieuw avontuur!

Actief sinds 12 April 2014
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 10533

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 17 Juni 2014

De Bakkertjes in Canada

Landen bezocht: