Het vertrek nadert - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Het vertrek nadert - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Het vertrek nadert

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

20 Mei 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Lieve vrienden,
Zaterdag is het zo ver, de Bakkertjes vliegen naar Canada om daar voor het eerst een camperreis te gaan maken, we verheugen ons er op maar toch hebben we een beetje stress over hoe het ons zal bevallen, het is toch een nieuw avontuur! We gaan ervoor, de koffers zijn bijna klaar, nog een paar laatste verplichtingen en off we go. We hebben een rechtstreekse vlucht naar Calgary, vertrekken van Schiphol om 13.30 en komen om 14.30 aan, het voordeel van 8 uur tijdsverschil. We hebben een transfer naar ons hotel, waar we een drankje en een hapje zullen nuttigen en dan vroeg naar bed. De volgende ochtend of middag is er een transfer naar de camper verhuurder waar we een uitgebreide uitleg zullen krijgen. Daarna onze koelkast vol shoppen en naar de eerste camping dicht bij Calgary, het avontuur kan beginnen! De volgende dag zullen we richting Banff gaan om het eerste nationale park te verkennenen daarna gaan we geheel op de bonnefooi verder. We hopen regelmatig een update te versturen, maar anders dan tijdens onze vorige reizen zullen we niet overal wifi hebben, dus een dagelijks verslag lukt misschien niet. We doen ons best en hopen af en toe van jullie ook een klein berichtje terug te krijgen. Tot zo ver nog uit Den Haag, ons volgende verhaaltje komt uit Canada.
Liefs en tot horens,
de avontuurlijke Bakkertjes

• 21 Mei 2014 - 07:11

Jeannette:

Hoi Hanneke en Cor,

Dick en ik wensen jullie een heel mooie vakantie toe. Het is er prachtig en kan niet tegenvallen. Even wennen aan het rijden met een camper, maar je zult zien dat de wegen daar zo stil zijn dat dat toch ook weer een eitje is. Ben heel erg benieuwd hoe jullie het ervaren. We zullen jullie reis via de reisverslagen op de voet volgen.
    Jeannette

• 21 Mei 2014 - 07:49

Herman En Joyce:

Lieverds,

Wij wensen jullie een hele goede reis en wij genieten mee ! Probeer alle zorgen thuis te laten !

♡♧Xxx

• 21 Mei 2014 - 08:50

Liesbeth:

Ontzettend veel plezier met deze nieuwe ervaring!
    Een klein beetje jaloers ben ik wel.... lijkt me geweldig, je eigen huis bij je in de prachtige natuur!

Have fun, guys!

• 21 Mei 2014 - 09:22

Lex En Betty De Heer:

Lieve schatten, heel veel plezier en dat rijden met de camper en er in wonen???? Straks willen jullie niet anders meer............... Het zal fantastisch zijn! XXX Lex, Dwight en Betty.

• 21 Mei 2014 - 09:59

Rem En An:

Hoi, het komt nu wel heel dichtbij hoor. Voor nu alvast een goede reis en daarna ontzettend veel plezier, mooi natuurschoon en mooi weer. Probeer je een dezer dagen nog te smsen over een nieuw kaartavontuur. We moeten die kerels toch een keertje pakken! Misschien kunnen jullie zaterdag 2 of 9 augustus?
    Lieve groetjes, Rem en An

• 21 Mei 2014 - 19:52

De BH'tjes:

Dag lieve Hanneke en Cor,

we wensen jullie een prachtige reis, veel plezier, we zien uit naar jullie geweldige verslagen. Na de vakantie gaan wij weer eens een datumpje prikken bij ons, met Jan en Ellie, en lekker bijkletsen. Liefs van de bh'tjes xxxxxxxx

• 23 Mei 2014 - 13:17

Theo:

We vinden het weer leuk om alles mee te maken.
    Groetjes Pa en Ma

• 23 Mei 2014 - 16:11

De Jellies:

Veel plezier, geniet en kom weer gezond en wel terug. Good luck
    Groeten uit 020

• 24 Mei 2014 - 17:25

Soc En Elly:

Hallo Cor en Hanneke,

We willen jullie nog even heel veel plezier wensen daar in Canada. We kijken uit naar jullie verslagen.Doe voorzichtig met die camper en geniet er maar lekker van allemaal.
    Hartelijke groetjes en een knuffel van Soc en Elly.

• 26 Mei 2014 - 23:08

De Bakkertjes Uit Rijswijk:

Ik schaam mij diep dat ik nu pas reageer. Ik ben niet zo op onze hoofdcomputer bezig en dan mis ik nog wel eens mail. Ik beloof plechtig dat ik de mail goed in de gaten ga houden. Ik ga nu snel de andere twee berichten lezen en natuurlijk daarop reageren. Natuurlijk nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie 15 jarig huwelijksfeest. Dat op een stukje tekst van bijna 7 dagen geleden.

Doei doei

dikke kusssssss