Tijd doden op de luchthaven - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Tijd doden op de luchthaven - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Tijd doden op de luchthaven

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

16 Juni 2014 | Canada, Vancouver

Lieve allemaal,
We zijn heelhuids aangekomen op de luchthaven maar het had wel wat voeten in de aarde. Tussen 08.00 en 10.00 uur moesten we de camper inleveren, dus we zijn vroeg opgestaan, om 06.15. Alle laatste dingen hebben we ingepakt en om 08.00 uur verlieten we de camping om eerst nog te gaan tanken waarna we richting Canadream gingen, een afstand van 27 km. Toen de teller nog op 7 km stond was ineens de tomtom de weg kwijt, kan je nagaan, en stonden we op een weegterrein voor enorme trucks. We zijn er doorheen gereden en vanaf dat moment was het eind zoek. Toen we terug op de weg waren stond de teller weer op meer dan 20 km, maar we waren weer op weg. Toen zagen we andere Canadreamers aan de overkant die ons wenkten, de weg liep dood, zij waren al gekeerd. Inderdaad liep de weg dood, keren dus, en daarna weer de grote weg op, weer 3 maal zoveel kilometers te gaan. Daarna moesten we bij nog 4 km te gaan een afslag nemen maar die bestond niet meer en stonden we weer op 20 km. We hebben meerdere bruggen en tunnels ook meerdere keren gezien en we kwamen geen spat dichterbij. Als je er niet op tijd bent betaal je heel veel bij. Om 2 voor 10 reden we uiteindelijk het terrein op, met klotsende oksels en een paar jaar ouder. Gelukkig werd de camper goedgekeurd, kregen we onze borg meteen terug en werden we naar het vliegveld gebracht. Daar moeten we nu veel tijd overbruggen, we waren hier om 11.00 uur, we kunnen op z'n vroegst inchecken 0m 14.00 uur en pas om 17.50 uur vliegen we. Gelukkig hebben we hier goede wifi, heb ik nog wat foto's kunnen plaatsen en dit verhaaltje. Hebben we weer even ons vermaakt, Cor zit met de krant en er is hier TV. Ik ga nu echt eindigen vanuit Canada, tot morgen, allemaal weer de groeten van de vliegklare Bakkertjes

• 16 Juni 2014 - 22:55

De Jellies:

Suuuccceeesssss !!!!!!!

• 17 Juni 2014 - 09:55

Lex En Betty:

Ik kan me de zenuwen indenken! Verschikkelijk, wat een spanning, je wilt toch in ieder geval op tijd die camper kwijt!
    Goede vlucht en tot snel,
    Liefs, Lex, Dwight en Betty.