De wandelende t(bakkertjes) - Reisverslag uit Whistler, Canada van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu De wandelende t(bakkertjes) - Reisverslag uit Whistler, Canada van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

De wandelende t(bakkertjes)

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

07 Juni 2014 | Canada, Whistler

Lieve allemaal,
Vandaag hebben we best lang geslapen want er was toch een soort van vermoeidheid ingeslopen. Toen we uiteindelijk klaar waren hebben we eerst eens rondgekeken op de camping en daarna hebben we de wandelschoenen aangetrokken en zijn richting het dorp gelopen. De grootste attractie hier is de peak to peak gondel maar aangezien we al 2 gondels gehad hebben vonden we dat niet nodig. We hebben dus flink gestapt, het was een behoorlijke wandeling. Eerst hebben we weer heerlijk in het zonnetje op het olympisch plein gezeten met een olympisch grote koffie van Starbucks (heerlijk maar veel), ik had een soort milkshake die voor me werd klaargemaakt, op de beker werd mijn naam gezet en ook, voor zover ik het kan lezen: "milf", en volgens mij betekent dat oudere vrouw met jonge minnaar en daar kan je mij toch niet van betichten dacht ik zo! Daarna zijn we verder gelopen en zijn neergestreken op het Amsterdams terras (iets waar we in Nederland niet aan zouden denken als rechtgeaarde feyenoordfans, sorry Jellies en BH-tjes), weer verder gelopen, om uiteindelijk in de namiddag te eindigen bij "the old spaghetti factory" waar we een late lunch, oftewel een vroeg diner hebben gebruikt, werkelijk heerlijk. Bij het Amsterdams cafe hadden we al een drankje genomen en bij het eten weer, dus de terugweg was aanzienlijk moeilijker dan de heenweg. Thuis waren we zo moe dat we meteen op bed geploft zijn en 2 uur hebben weggeslapen, buitenlucht is erg vermoeiend, zeker in combinatie met zon en een drankje hier en daar. Ons echte avondeten bestond uit niet meer dan een activia. Vandaag hebben we niet heel veel foto's gemaakt dus bij dit verslag komen weer een paar getructe foto's, en ik mag wel zeggen dat ik met 1 daarvan toch ook wel in de olympische prijzen mag vallen, het heeft een paar uurtjes gekost maar het resultaat is er wel. Het leven is lekker in een sleurhut, Cor heeft de tablet om de laatste kranten te lezen en ik zit lekker aan mijn netbookje te klungelen op zo'n rustige avond. Als we zo klaar zijn ga ik nog even kijken voor informatie voor de dag van morgen, er is hier morgen een halve marathon, waarvoor we de voorbereidingen gezien hebben en dat kan voor wat overlast zorgen op de grote weg richting Vancouver, een beetje zoals de CPC-loop bij ons. We gaan lekker bijtijds weg zodat we alle tijd hebben om naar Port Hardy te komen van waar de oversteek is. We gaan alweer onze derde week in en die gaat meestal enorm snel helaas. Het begin van de vakantie is al heel ver weg, zoveel hebben we gezien en gedaan, we zijn inmiddels doorgewinterde campergebruikers. Ons volgende verslag komt dus van over het water, weer een nieuw bedrijf aan onze mooie vakantie. Tot dan, allemaal weer de groeten van de wandelende Takkertjes

  • 07 Juni 2014 - 09:18

    De Jellies:

    Je hebt inderdaad lekker zitten knippen en plakken met een uitstekend resultaat

  • 07 Juni 2014 - 09:51

    Herman En Joyce:

    Je hebt zeker lekker zitten knippen en plakken! Nou misschien een idee voor thuis. Lekker in een caravan/camper wonen! De tijd gaat echt te snel hè. Gaan jullie nog walvissen spotten?

  • 07 Juni 2014 - 14:57

    Bea Van Der Werf:

    Elke keer ontspring ik de sproeidans.......... niet dat het sproeien iets ergs is, maar niet sproeien is handiger! voor alle zekerheid vanochtend weer mijn vinger in de kleffe aarde geduwd, dus genoeg water.
    Van de week is Leonieke geweest, alleen of met Nico, dat weet ik niet, dat stond niet heel duidelijk in haar Dikkiediksjakie belletje en zij had ook planten water gegeven.
    Wie is Renee??????? In elk geval een vrouw denk ik(dubbel ee). Ik zag wel meteen dat er iemand geweest was en dacht eigenlijk je vader. Ik was nog bezig met het schoonmaken van een spuugplek en die was toen al helemaal opgeruimd, handig voor mij maar ik voelde me wel een beetjhe schuldig.

    MILF: is dus helaas geen prachtig compliment voor Cor, volgens mij is dat een cougar, een( ood) vrouwtje met een jong ventje, dus een compliment voor jou. Ook Milf, mother I like (to) fuck, grof, ongepast maar wel leuk, en een compliment voor jou. Hopelijk is Cor niet helemaal gedemotiveerd.

    Met de heren gaat het allemaal naar wens, Sjakie eet niet echt heel veel en wenst alleen vers voer. Ik geeft hem dus maar wat minder en als dat op is in de volgende ronde krijgt hij z'n normale portie. Ik vind het zonde om steeds wat weg toe moeten gooien, maar hij wil echt alleen direct uit zijn eigen zak.

    We kregen van de week een heel leuke kaart van jullie, leek me heel snel te zijn gegaan.
    WAT ZIJN WATERMANNEN TOCH LEUK EN CREATIEF HE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    kusjes en kopjes van de tijgers, liefs van mij
    bea





  • 07 Juni 2014 - 17:06

    Theo:

    Toch weer een leuk verhaal ondanks die rustdag waarbij je ook nog moe bij kan worden.Die bijzondere foto die je in elkaar heb gelast is die waarbij Cor en zijn tweelingbroer op staan, dat moet toch niet al te moeilijk zijn geweest. De gelijkenis is voortreffelijk.In ieder geval de hartelijke groeten van ons beiden en tot de volgende keer. Pa en Ma.

  • 10 Juni 2014 - 19:56

    De Bakkertjes Uit Rijswijk:

    Hallo Takkertjes,

    Het voordeel als je wat later reageert op jullie berichten is dat je je niet in allerlei moeilijke bochten hoeft te wringen om aan je stiefmoeder uit te leggen wat MILF betekent. Want hoe leg je nu aan een vrouw op leeftijd uit die blij is dat ze die tekst op een beker krijgt van (hoogstwaarschijnlijk) een jonge Canadese blaag. Want zoals iedereen weet, staat MILF voor Moro Islamic Liberation Front. Door de snor van pa en zijn als wapen te gebruiken wandelstok begin ik toch echt te denken dat die beker voor hem bedoelt was en dat ze hem als islamiet zien. Had hij toevallig een gebreid mutsje op?

    Maar alle gekheid op een (wandel)stokkie, het moet volgens mij Mother I Like (your) Fotoshop zijn. Maar ja hoe weten die gasten bij Starbucks nou dat deze oudere vrouw van deze bejaarde man zo goed kan fotoshoppen? Dat zie je niet aan iemand neus (zijn die trouwens ook te fotoshoppen? Of is die van pa echt?). Maar de resultaten van je noeste arbeid zijn prachtig Han. Deze stiefzoon is jaloers op je, dat jij dat wel kan en hij niet.

    Ga lekker genieten, dan ga ik naar het volgende verslag.

    Groetjes van,

    de Bakkertjes uit Rijswijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

De Bakkertjes gaan toeren door Canada, voor het eerst met een camper, weer een nieuw avontuur!

Actief sinds 12 April 2014
Verslag gelezen: 700
Totaal aantal bezoekers 10514

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 17 Juni 2014

De Bakkertjes in Canada

Landen bezocht: