Slecht weer vandaag - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Slecht weer vandaag - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Slecht weer vandaag

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

28 Mei 2014 | Canada, Lake Louise

Lieve allemaal,
Zo mooi als het gisteren was, zo slecht is het vandaag, wel hebben we elke keer geluk, als we bij een bezienswaardigheid zijn komt de zon door! Vannacht was het al bar en boos, maar we slapen nog steeds heerlijk. Onze camping is niet zo geweldig maar dat maakt niet uit, we hebben alles. Omdat we nu niet op het water zijn aangesloten dacht ik van de campingdouche gebruik te maken, geen succes. Buiten de douche werd je natter dan erin, en daar stonden toevallig mijn laarzen......Door het weer hadden we geen haast dus rond een uur of 10 zijn we gereden naar Lake Emerald, het woord zegt het al: smaragdgroen. Er is daar ook een natuurlijk gevormde brug boven kolkend groen water, erg mooi en toevallig scheen de zon op dat moment. Daarna begon het te hozen en besloten we lekker naar huis te gaan. Nu staan we op het parkeerterrein van Lake Louise, Ik heb even wifi, dus even snel alles versturen. Cor heeft het bakbeest net een beetje afgezeemd, staat nu een lekker noedelsoepje te maken, we blijven hier gewoon even staan, kunnen we misschien ook nog de kranten downloaden. Morgen gaan we verder richting Jasper. We komen regelmatig onze reisgenoten uit het vliegtuig tegen die ook een camper hebben gehuurd bij Canadream, het zijn er behoorlijk veel. We hopen dat thuis ook alles goed is, ook met onze tijgers, maar die zijn bij Bea in prima handen. Allemaal weer tot het volgende verslag, groetjes van de verzopen Bakkertjes

• 28 Mei 2014 - 22:10

Theo:

Het is weer een mooi verhaal geworden maar te hopen dat het weer bij jullie wat beter gaat worden met zo min mogelijk regen. Hier bij ons gaat alles goed.wiJ zijn benieuwd naar de foto,s die jullie dag aan het opnemen zijn.Voorlopig de hartelijke groetjes van onze kant en tot het volgend verhaal. Pa en MA.

• 28 Mei 2014 - 23:26

De BH Tjes:

Dag lieve Bakkertjes. Wat een heel andere ervaring met een camper, ben benieuwd hoe jullie dit ervaren na de vakantie. Het stort hier ook al de hele dag (woensdag), we hebben een heerlijk gezellig hapje gegeten Met de Jellies vanavond. En natuurlijk over jullie avonturen gespeculeerd, hoeveel beren, hoeveel fotos gaat Han maken, enz.
    Heel veel mooi weer wensen we jullie en we genieten van de verhalen, xxxxxxde BHtjes

• 29 Mei 2014 - 08:52

Eckhardt Und Angela:

Ihr Lieben,

das macht wirklich Spaß, mit euch wenigstens in Bild und Schrift zu reisen: ich nehme mir die Reiseziele auf Google Maps vor, stelle auf Satellit und reiche sie dann Angela weiter. Zusammen mit Hannekes blumigen Berichten ist das sehr schön. Hoffentlich ist das Wetter wieder besser. Bei uns regnet es heute, am Donnerstag, schon wieder.

Herzlicher Gruß
    Eckhardt und Angela

• 29 Mei 2014 - 08:55

Eckhardt Und Angela:

... gerade habe ich das vorige abgeschickt, und jetzt eben auch Street View probiert: am Lake Minnewanka entlang, und was glaubt Ihr: Vor mir auf der Straße am Ufer ein Campingwagen ... als ob Ihr es wäret.

Herzlicher Gruß
    Eckhardt

• 29 Mei 2014 - 09:46

Bea Van Der Werf:

gisteren was het hier ook prut met peren; het enige voordeel is dat er niet gesproeid hoeft te worden☺☺

De tijgers maken het best, ze doen alles zoals een rechtgeaarde kat moet doen. Ze liggen steeds samen achter de bar heel gezellig.

nog heel veel plezier
    bea

• 29 Mei 2014 - 09:56

De Bakkertjes Uit Rijswijk:

Zo laatste bericht ook gelezen. Echt heel jammer dat jullie niet het weer hebben dat je je wenst op zo'n trip, maar jullie vermaken je toch wel. Geroutineerde kampeerders zetten hun laarzen op de kop, zodat er geen water in kan. Alleen patsers met van die grote campers weten dat niet en die treffen hun laarzen dan met het water er in (hi hi hi).

Ook ik heb maar eens op Google Maps en Google Streetview gekeken. Toen ze daar waren was het zonnig en mooi jelder water en met hier en daar een tent in de bossen. Zo kan je toch een beetje sfeer proeven en zien waar jullie je avonturen beleven. Anders dan Streetview van de Laan van Meerdervoort, heb ik Pa daar niet gezien. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Ik ga er mee stoppen nu en kijk uit naar jullie volgende bericht. Heel veel plezier en kijk uit he daar!!!!

XXXX

de Bakkertjes uit Rijswijk

• 29 Mei 2014 - 11:01

Nico En Leonieke:

Zo, we zijn bijgelezen!!Het klinkt allemaal heel avontuurlijk, hier en daar een beetje behelpen....met water, zonder water, teveel water, maar wel knus in zo'n camper denk ik, gezellig! Ach, jullie hebben nog een paar dagen te gaan;), dus jullie zullen vast beter weer gaan treffen. Duimen we voor. Hier is het ook al 2 dagen (met vandaag 3....) regen, regen en nog eens regen. Nu miezer en het weekend belooft beter te worden!!

We zijn gisteren in Amsterdam geweest voor de 3 maandelijkse controle en de waarden zijn iets opgelopen, nog niet verontrustend, maar het moet niet doorzetten.....dus over 3 mnd extra spannend, brrrr. Het was toch wel even een tegenvaller hoor.

Geniet lekker verder, doe voorzichtig en tot het volgende verslag!

Liefs van ons
    XX

• 29 Mei 2014 - 12:27

Harry En Rita Elenbaas:

Hallo beste Bakkertjes,
    Wat een mooie reisverslagen vanuit het prachtige Canada. We lezen en rijden dagelijks met jullie mee.
    In jullie vertrouwde buurtje is alles prachtig groen door de vele regen. De temperatuur is OK.

Rijd voorzichtig en tot de volgende keer.

De Buurtjes

• 29 Mei 2014 - 14:24

Roy En Marijke:

Ha han en Cor,
    Gelukkig dat bij de mooie plekken nog een zonnetje is. Jullie gaan nu naar Jasper via de ice fields? we zullen voor heel mooi weer duimen want dan zie alle prachtige vergezichten op de gletsjers.
    Zijn jullie al gestart met de vakantiekaartcompetitie en hoe is de stand?
    Hier is het vreselijk prutweer. Maar we moeten toch een heleboel binnen doen om onze reis voor te bereiden en de koffers te pakken.
    Groeten RenM